Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé. Ukázal to průzkum…
Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu. Po pádu totality sáhli…
Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují, že orientace na plnění…
Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice. Zjistil, že je zde více než…
V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit na lidi. Filozofie tohoto…
V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická střediska. Spousta…
Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky může v blízké budoucnosti…
Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a zákaznický servis, právě…
Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem americké ekonomiky. Američtí…