Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Mozek reaguje na velké značky

Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé. Ukázal to průzkum…

Komunistické značky znovu vzkvétají

Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu. Po pádu totality sáhli…

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují, že orientace na plnění…

Průzkum: Call centra v ČR

Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice. Zjistil, že je zde více než…

Více přátel, více obchodů

V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit na lidi. Filozofie tohoto…

Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti

V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická střediska. Spousta…

Outsourcing péče o zákazníky narazí na překážky

Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky může v blízké budoucnosti…

Trend domácích operátorů zákaznických středisek posiluje

Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a zákaznický servis, právě…

Marketingové opáčko pro malé podniky

Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem americké ekonomiky. Američtí…

Výpis 478486 z celkem 564