Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Marketingové poradenství posiluje

Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové problémy vlastními…

Klíčové prvky marketingového plánu

Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba vědět, že marketingový plán…

Tři lekce pro návratnost investic do marketingu

Existuje jeden základní princip, který udržuje návratnost investic na špičce agendy marketingových…

Marketing pomocí Log Frame

Metoda Log Frame (Logical Framework) je moderním, dynamickým a logickým způsobem plánování…

Marketing jako proces

Je velice efektivní pohlížet na všechny marketingové činnosti jako na procesy. Výstupy konkrétních…

Čas začít s marketingem 3.

Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak marketingový mix. Ten zahrnuje…

Proč VoIP právě nyní

Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP, existuje několik důvodů, které…

Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek

V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z domova. V následujících třech…

Čas začít s marketingem 2.

Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především…

Výpis 487495 z celkem 564