Články z oblasti vzdělávání a poradenství

10 marketingových procesů 21. století

Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené na zákazníky. Článek…

Reklamní průmysl poroste pomaleji

Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s následujícími roky. Neproběhnou…

4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou…

Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se zaměřil na to, co se změnilo…

Nepleťte si strategii a taktiku

Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho taktickou složku…

Kreativita až v druhé řadě

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu samy sobě? Odpověď je…

Proč se hnát za loajalitou?

V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování loajality svých zákazníků.…

Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou marketingovou strategii.…

Volání k odpovědnosti

V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již…

Výpis 505513 z celkem 564