Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Mohou marketing a finance být kamarádi?

Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí společnou řeč. Dosažení…

Zákazník znamená rozdíl

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší…

Čas nejsou peníze

Od doby, kdy Benjamin Franklin zdůrazňoval, že čas jsou peníze se ekonomové shodli na tom, že se…

Čím více kanálů, tím více zákazníků

Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení vztahů se zákazníky v…

Budou nakupovat v dobrém i zlém...

Když se ekonomika dostane do nesnází, většina podniků je nucena přehodnotit svou marketingovou…

Proč to nefunguje

Věrnostním programům přikládá současný marketing značný význam. Aktuální britská studie však tvrdí,…

Udržíte rozvoj marketingem?

Marketing by neměl zůstat hluchý k *trvale udržitelnému rozvoji*. Tím spíše, že se v současnosti…

Efektivita prodeje na vedení nezáleží

Efektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou spolupráci obchodních a…

Revoluce v řízení objednávek

Nástup sofistikovaných nástrojů pro automatizaci prodeje je jedním z nerychleji rostoucích a…

Výpis 523531 z celkem 564