Chcete-li zvýšit produktivitu svého prodejního týmu, měli byste se zaměřit na návratnost investic.…
Na začátku šedesátých lete provedl americký psycholog a univerzitní profesor Walter Mischel takzvaný…
Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty? Často není snadné na…
Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat podíl na trhu a přinášet…
O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře daří na tom domácím.…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. …
"Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí svou kancelář, je…
Úkol manažera prodejního týmu je pomáhat prodejcům. Problém však je, že manažeři často nevědí, co…
Jak správně komunikovat s potenciálními zákazníky verbálně i neverbálně. To především zajímalo…