Články z oblasti vzdělávání a poradenství

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro prodej z něho plynnou? Jakými…

Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com proto publikoval článek, kde…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a…

5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou součást obchodní strategie, a…

Proč je konkurenční prostředí v prodejním týmu nevhodné?

Trocha přátelské konkurence může být zdravým motivačním nástrojem. Přílišný důraz na konkurenci mezi…

Posilte spokojenost zákazníků

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server…

6 způsobů, jak zvýšit prodeje

Snižují se vaše prodeje? Zkuste následující rady, které publikoval Salesandmarketing.com. 1)…

6 způsobů, jak se stát skvělým obchodním manažerem

Myslíte, že skvělým obchodním manažerem se člověk musí narodit? Takoví lidé existují, ale není jich…

Co se obchodník může přiučit sledováním seriálu

Z amerického seriálu Orange is the new Black (seriál o hlavní hrdince a jejím pobytu ve vězení),…

Výpis 100108 z celkem 219