Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce k lepším výsledkům?…

Cold calling může být zábavnější

Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, za zábavnou…

3 tipy, jak povzbudit obchodníky k hledání nových klientů

Nemají vaši prodejci rádi telefonování novým klientům? Zamyslete se nad tím, jestli jim dáváte dobrý…

Rady pro začínající podnikatele

Začínáte podnikat? Server Inc.com přinesl informace o tom, na co se zaměřit, aby byla vaše…

Problematika výkonnosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 3. díl

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních…

Staňte se skvělým vedoucím obchodního týmu

Vedete-li obchodní tým, jeho členové by pro vás měli být na prvním místě. Můžete být skvělým…

Sedm tipů pro lepší volání naslepo

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.co.uk přinesl několik…

Průvodce stolováním spojeným s networkingem

Jídlo, které je spojeno s networkingovým záměrem, není pouhým útěkem z kanceláře nebo snad…

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru…

Výpis 109117 z celkem 219