Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak si zajistit návratnost zákazníků

Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí však při tom ty stávající.…

Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při komunikaci se zákazníky,…

Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti začínají více zvažovat své…

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám nejdůležitější zůstat co nejblíže…

K čemu zmocňujete své obchodníky?

Řada firem si myslí, že „zmocňování“ prodejního person&…

Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?

Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně popisovaly značku, spíše…

Máte správné dodavatele?

Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší několik doporučení pro…

Desatero určování cen

Určování cen není jednoduché. Dokonce je to jedno z nejobtížnějších manažerských rozhodnutí. Ceny by…

Co brzdí vaše obchodníky?

Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy nepodávají dostatečné výkony…

Výpis 172180 z celkem 219