Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak zvýšit podíl na trhu a udržet si zákazníky

Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také vyšší ceny než…

Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu

Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také funkci marketingu.…

Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici. Vidí chován&…

6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální tržní trendy a potřeby…

Můžete si dovolit zdražit své služby?

Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět jistě? Článek přináší šest…

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení. Dokáže posílit soudržnost…

Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské veřejnosti a obchodním…

Důvěryhodnost prodává

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které se jim snaží prodat…

Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to…

Výpis 181189 z celkem 219