Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak efektivně nalézt potenciální klienty

Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už více jak dvacet let. Na vině…

Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela jinou přípravu než prodej…

Jak poznat obchod, který neuzavřete

Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným záležitostem. Poznáte, kdy je…

Kudy vede cesta k získání klíčového klienta?

Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je známý fakt, na který by…

Kdy je lepší zbavit se nespokojeného zákazníka?

Snad každá marketingová příručka proklamuje, že v dnešní moderní ekonomice stojí zákazník na prvním…

Neztěžujte si obchodní proces

Není to nic složitého. Zákazník touží po nějakém produktu, společnost na tuto potřebu zareaguje a…

5 kroků k nápravě chyby během prodejního procesu

Jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Při prodeji však chyba může znamenat i ztrátu zakázky. Právě…

Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků

Prodejci se někdy nechávají unést a ztratí kontrolu nad tím, jak prodejní rozhovor probíhá. Není od…

8 triků nejúspěšnějších prodejců

Někteří prodejci umí zdánlivé zázraky. Netlačí vás do prodeje, ale docílí toho, že něco strašně moc…

Výpis 127135 z celkem 396