Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co zákazník chce, ale nepřizná vám to

Zákazníci vám nepřetržitě lžou věděli jste to? Není v tom zlý úmysl, jen snaha uchránit city a…

Proč neprodáváte víc?

Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte špatně. Podívejte se na…

8 náležitostí vítězné prodejní nabídky

Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen, protože i on nákupem…

Prodejní prezentace pro více rozhodovatelů

Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí počítat a přizpůsobit těmto…

Jak překonat prodejní námitky

Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že zrovna vy nejste ti praví,…

Proč vám klienti nevěří?

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho firem vysloveně vyniká v …

Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými a špatnými je ten, že ti…

Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat? Prodávat někomu, aniž byste…

Nejdůležitější pravidla prodávání

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý prodejce měl dělat, aby…

Výpis 136144 z celkem 396