Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu pouze výjimečný zákaznický…

Když zákazník mlčí

S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho skutečné potřeby a…

Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících, může porazit konkurenci na…

Tajemství úspěšných prezentací

Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování, nebude vadit, kolikrát…

Klíč k loajalitě zákazníků

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby, nabídky a ceny. Nová…

Posloucháte?

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím souvisejcích výhod.…

Stížnost jako příležitost

Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo své práce. Kdo by to také…

Být první se vyplatí

Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí to s pamětí a výbavností…

Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že…

Výpis 343351 z celkem 396