Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli…

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich zákazníků a budoucími…

Neschovávejte se zákazníkům

Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název naprosto nic nevypovídá o tom,…

Desatero etického prodeje

Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost tato pravidla…

Profesionální prodej

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost.…

Efektivní prodejní prezentace

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým předpokladem úspěchu…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či rozzlobený, že jej žádná…

Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný napsali, možná si…

Poznejte svého zákazníka

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně?…

Výpis 388396 z celkem 397