Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli…
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich zákazníků a budoucími…
Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název naprosto nic nevypovídá o tom,…
Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost tato pravidla…
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost.…
Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým předpokladem úspěchu…
Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či rozzlobený, že jej žádná…
Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný napsali, možná si…
Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně?…