Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět vlastností efektivní prodejní prezentace

Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i…

Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí, mnohem pravděpodobněji od vás…

Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk buď vůbec neuvědomují,…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi bychom si asi všichni…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…

Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco…

Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvili jste…

Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…

Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika…

Výpis 190198 z celkem 449