Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat informace do e-mailu. Po…
Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o produktu, který mu nabízíte.…
Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když by to většina zákazníků…
Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům. Efektivní komunikace, schopnost…
Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších kariérních drah, kterou si…
Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho jiného. S tímto tvrzením…
S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců.…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné…
Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout jejich případné váhání a…