Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi,…

Ulehčete klientovi rozhodování. Nenabízejte příliš mnoho možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové…

Tajemství top obchodníků? Umí číst řeč těla

Co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky člověka, s nímž jednáte nebo máte uzavřít obchod?…

20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější…

5 emocí, které musíte vzbudit u zákazníka

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních…

Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci: Musím to ještě probrat se…

3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné…

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl…

Výpis 271279 z celkem 449