Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém,…
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné placení svých klientů. V drtivé…
Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by mělo být součástí…