Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš složité. Těžší už ovšem je…
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce dostali co možná…
Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi společnostmi neustále a nelze…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se…
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par…
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou…