Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste…

5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…

Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor

Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš složité. Těžší už ovšem je…

Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky

Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce dostali co možná…

Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci

Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi společnostmi neustále a nelze…

4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější

Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se…

Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat

Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par…

Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?

Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem…

Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou…

Výpis 190198 z celkem 451