Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016

Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých…

Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady

Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku i celou společnost, a…

5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce…

Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…

4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu

Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou dobou spustil v USA…

4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem

Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem společnosti a klientem…

3 tipy pro vybudování klientské komunity

Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s klienty tedy zákaznický…

8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků

Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam nejlepších rad, jak zvýšit…

6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient.…

Výpis 199207 z celkem 451