Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých…
Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku i celou společnost, a…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…
Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou dobou spustil v USA…
Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem společnosti a klientem…
Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s klienty tedy zákaznický…
Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam nejlepších rad, jak zvýšit…
Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient.…