Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a…

5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou součást obchodní strategie, a…

6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým současným dodavatelem? Pokud…

3 způsoby, jak vybudovat opravdový obchodní vztah

Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník oblíbil. To je samozřejmě…

Posilte spokojenost zákazníků

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server…

4 otázky, které byste neměli pokládat klientům

Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně odrazují klienty. Server…

5 tipů, jak si udržet klienta

Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho dosáhnout. 1) Neříkejte…

3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis

Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1) Usnadněte použití      …

3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady…

Výpis 253261 z celkem 445