Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s…

7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a otevření. Nestačí mít pouze…

3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své zákazníky. Allbusiness.com…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků? Server Topsalesworld.com…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a…

5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou součást obchodní strategie, a…

6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým současným dodavatelem? Pokud…

3 způsoby, jak vybudovat opravdový obchodní vztah

Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník oblíbil. To je samozřejmě…

Výpis 253261 z celkem 450