Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zvládněte negativní recenze

Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo službou. Dokud nebyly…

Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal tři body, jak důvěru…

Nazapomínejte na zákaznické reference

Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje tržby a názory zákazníků na…

4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady…

Podpořte loajalitu svých zákazníků

Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než udržování těch…

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší způsob je zavedení…

Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient najednou přestane…

Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a marketingovou strategii šitou…

Výpis 262270 z celkem 445