Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí problém, a celkově se snažit o…

Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká trenérka a poradkyně v…

Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou vybíraví v tom, koho si zvolí…

5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého fungujícího vztahu mezi…

Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v business-to-consumer…

9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků

Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti…

Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je klient s jedním z těchto…

Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?

Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického servisu, přinesl seznam…

Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky

Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního zákaznického servisu a…

Výpis 280288 z celkem 445