Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v business-to-consumer…
Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti…
V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je klient s jedním z těchto…
Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického servisu, přinesl seznam…
Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního zákaznického servisu a…
Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího zákaznického servisu, že v…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací dráze. Příčinou bylo několik…
Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s vaší společností dvakrát…
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje do různých systémů…