Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího zákaznického servisu, že v…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací dráze. Příčinou bylo několik…
Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s vaší společností dvakrát…
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje do různých systémů…
Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit ideálu dokonalé péče o…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým…
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se nevyplácí, protože co…
Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj neustále myslíte a ne že…