Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…
Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým spektrem se ukazuje jako…
Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta první osoba, které zavolají,…
V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…
Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů…
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…
Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám…
Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…
Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…