Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve…
Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními partnery. Je to totiž…
Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její vyhledávač zpracuje přes 5…
Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu.…
B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných vymožeností v posledních…
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit…