Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů…
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…
Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám…
Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…
Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…
Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve…
Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními partnery. Je to totiž…
Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její vyhledávač zpracuje přes 5…
Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu.…