Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v porovnání s prací pro…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té…
Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou…
Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a…
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější,…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své…
Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší firmě. Jestliže se problém…