Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou,…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musí…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl komunikace i přístup ke…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní.…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s klientem k okamžiku podpisu…
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou…
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé vnímají, na vaší kariéru…
Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma, intuice, tvrdé práce a…
Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených i mladých firem, mají…