Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou se v angličtině vžil…
Prodejci jsou dnes velmi žádaní. Vyskytují se ve všech oborech lidské činnosti, na jejich práci jsou…
Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout jejich případné váhání a…
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi,…
Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i pravidel slušného chování…
Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat,…
V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu,…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové…
V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko více než kdy před tím.…