Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl…

4 tipy, jak lépe přesvědčit

Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi. Umění působit na…

Strategie, díky které budou potenciální klienti uhánět vás

Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální zákazníky, vás kontaktují…

Specifika prodeje velkým korporacím

Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba jiných prodejních…

Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se…

Ideál vs. realita: Proč se zákazníci chovají jinak, než předpokládáme

Skončíte prezentaci, argumenty pro koupi vámi nabízeného produktu jsou naprosto nezpochybnitelné a…

Několik rad na vytvoření prodejního plánu pro rok 2016

S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok 2016. Vytvoření…

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další…

10 věcí, které úspěšní prodejci nedělají

Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako rozhodnutí, co dělat budeme.…

Výpis 505513 z celkem 735