Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí umět dobře zorganizovat.…

4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na velice častý problém status…

Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své…

Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát nekonečná, ale ne vždy tomu…

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou…

Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C…

4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň částečně odkázán na…

Hromadné e-maily nemusí skončit v koši

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…

Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti

Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo takový produkt nemá, ale…

Výpis 532540 z celkem 735