Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný prodejce je ten, kdo vidí…
Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne?…
Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat obchody. Ne vždy je na vině on…
V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo gatekeeper v doslovném…
Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy jindy. Obzvlášť v prodeji.…
Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe, musíte mu pomoci. Pak může…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost. Vynakládání energie na…
Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie, vyžaduje ale propracovaný…
Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout,…