Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Setkání s inspirací aneb KREATIVITA v byznysu

Co je kreativita? Kde se bere? Dá se naučit a rozvíjet? Jak k byznysu přistoupit kreativně a uspět?…

Na co musí lídr vždy mít čas?

Diář manažera je většinou plný porad, schůzek či konferenčních hovorů. Často je toho tolik, že se v…

Leadership: Na prvním místě tým

Lídrem se člověk nerodí, ale stává. Rozvoj svých vůdcovských dovedností máte plně ve svých vlastních…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…

Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit

Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To je častá otázka nejen…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)

Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede. Jsou zde totiž možná…

Odemkněte svůj skrytý potenciál s Janem Mühlfeitem

Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský potenciál, který však málokdy…

Výpis 748756 z celkem 1093