Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat. Na druhou stranu je toto umění spojováno s vyšším stupněm vedení,…
Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však…
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým…
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a…
Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat,…
Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako…