Manažer - zprávy z managementu

Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní průzkumy ukazují opak. I titáni e-komerce jako eBay a Amazon.com dostali zásah. Spokojenost…

E-mail od zákazníka - No a co?

E-mail od zákazníka - No a co?

Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein…

Čas jsou peníze

Čas jsou peníze

I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas,…

Desatero zákaznického servisu

Desatero zákaznického servisu

Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy…

Jsou vůbec ze stejného týmu?

Jsou vůbec ze stejného týmu?

V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a…

Něco na tom jménu je

Něco na tom jménu je

Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí.…

Pět fatálních marketingových chyb

Pět fatálních marketingových chyb

Vaše marketingová kampaň upadá a vy přemýšlíte, jak je to možné.…

Šest kroků do záře reflektorů

Šest kroků do záře reflektorů

Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z…

Recept na prodejní úspěch

Recept na prodejní úspěch

Prodávání je podobné jako pečení masa. Dosažení dohody s rozhodující osobou…

Cesta k produktivitě dodávkových řetězců

Cesta k produktivitě dodávkových řetězců

Zásadní problém současného přístupu k řízení dodávkových řetězců spočívá v…

Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti

Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti

Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda…

Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a…

Pět hlavních pravidel pro tvorbu loga

Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od…

Výpis 16131625 z celkem 1895