Manažer - zprávy z managementu

Sedmkrát o špatném budování kontaktů

O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více než čtyřicet let. Mnohým však správné zásady tohoto postupu stále unikají, i když vědí, že…

Problémy s přesčasy

Problémy s přesčasy

Pro mnoho podniků jsou mzdy zaměstnanců často nejvýznamnějšími variabilními…

Tajemství stručné a zábavné prezentace

Tajemství stručné a zábavné prezentace

Všichni jsme se účastnili stovek prezentací. Proč si některé pamatujeme a…

Devadesátiprocentní ochrana

Devadesátiprocentní ochrana

Když přijde řeč na ochranu intelektuálního majetku (intellectual property…

Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Riziko tištěných inzerátů spočívá v jejich podmíněnosti čtenářovou…

Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu…

Pravidla prvního setkání

Pravidla prvního setkání

Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už…

Tři důvody, proč mít e-newsletter i blog

Tři důvody, proč mít e-newsletter i blog

S ostražitými protispamovými filtry není doručení elektronického…

IT, obchod a řízení výkonnosti

IT, obchod a řízení výkonnosti

Rok 2004 se ve firmách nesl kromě jiného i ve znamení spolupráce…

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-…

On-line taktiky pro off-line maníky

On-line taktiky pro off-line maníky

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb…

Řízení zákaznické hodnoty

Řízení zákaznické hodnoty

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností…

Aby budování značky navrátilo kačky

Aby budování značky navrátilo kačky

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od…

Výpis 16391651 z celkem 1895