Někteří lidé si myslí, že úspěch je věcí náhody. V jistém smyslu mají pravdu, ale ti úspěšní se raději pojistí. Proč jsou někteří obchodníci úspěšnější než druzí? Je…
Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a…
Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto…
Podle ekonomů je omezování délky pracovní doby i přesčasů spíše škodlivé a…
Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno.…
Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si…
Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…
Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…
Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových…
Nový produkt může být úspěšný pouze tehdy, pokud bude lepší než existující…
O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy…
Kvalita prodejních prezentací z velké čísti rozhoduje o tom, zda…