Manažer - zprávy z managementu

Prezentace po prezentaci

Pokud po skončení prezentace vyzvete publikum, aby vám kladlo své otázky, získáte možnost posílit vaše tvrzení a dále rozšířit přednesené myšlenky. Odpovídání na…

Než zveřejníte inzerát

Než zveřejníte inzerát

Pokud chcete zvýšit úspěšnost vašeho inzerátu, zkuste si před jeho…

Nečekejte, že vám úspěch spadne do klína

Nečekejte, že vám úspěch spadne do klína

Někteří lidé si myslí, že úspěch je věcí náhody. V jistém smyslu mají…

Má vaše tisková zpráva vůbec šanci?

Má vaše tisková zpráva vůbec šanci?

Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a…

Zákazníci chtějí pořád víc

Zákazníci chtějí pořád víc

Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto…

Délka pracovní doby dělá Unii vrásky

Délka pracovní doby dělá Unii vrásky

Podle ekonomů je omezování délky pracovní doby i přesčasů spíše škodlivé a…

Prosím, napište o nás

Prosím, napište o nás

Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno.…

Konec je teprve začátek

Konec je teprve začátek

Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si…

Vylepšete služby zákazníkům

Vylepšete služby zákazníkům

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…

Jak se vystavit na výstavě

Jak se vystavit na výstavě

Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…

Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových…

Čtyři dimenze úspěšného produktu

Čtyři dimenze úspěšného produktu

Nový produkt může být úspěšný pouze tehdy, pokud bude lepší než existující…

Troufnete si na blog?

Troufnete si na blog?

O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy…

Výpis 16651677 z celkem 1897