Manažer - zprávy z managementu

Zasloužíte si své zákazníky?

Podle nového průzkumu, provedeného společností Strativy Group Inc. mezi manažery ze čtyř kontinentů, 45% dotázaných odpovědělo, že si jejich společnost nezaslouží…

Nenáročná příprava na náročné publikum

Nenáročná příprava na náročné publikum

Každý člověk se musí někdy postavit náročném publikum. Manažer musí…

Jaké změny?

Jaké změny?

Česká podnikatelská reprezentace při EU v Bruselu (CEBRE) provedla anketu,…

Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na…

Outsourcing ve východní Evropě

Outsourcing ve východní Evropě

V porovnáními s velkými outsourcingovými hráči je Rusko začátečník. Roční…

Jak zahájit prezentaci

Jak zahájit prezentaci

Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi…

Vládní předpis komplikuje americkým manažerům život

Vládní předpis komplikuje americkým manažerům život

Obchodně technologičtí manažeři vědí, že musí zůstat ve shodě se zákonem a…

S úsměvem idiota - nejlepší strategie pro vyjednávání

S úsměvem idiota - nejlepší strategie pro vyjednávání

Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na…

Číst cizí poštu se nesmí, ani elektronickou

Číst cizí poštu se nesmí, ani elektronickou

Shromažďování a archivace elektronické pošty určené zaměstnancům je běžnou…

Hon na spokojené zákazníky

Hon na spokojené zákazníky

Nejlepší příležitosti k prodeji profesionálních služeb přicházejí…

Velký marketing pro malý podnik

Velký marketing pro malý podnik

Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu…

E-mailové mýty a legendy

E-mailové mýty a legendy

E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom…

Bylo to krásné, děkuji

Bylo to krásné, děkuji

Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…

Výpis 17431755 z celkem 1895