Manažer - zprávy z managementu

Máte dobrou vizitku?

Navštívenka či častěji používaný výraz vizitka vyjadřuje původní význam kartičky, jejíž pomocí neohlášený příchozí oznamoval svou návštěvu a žádal o přijetí. Dnes se…

Vícekanálové obchodní potíže přetrvávají

Vícekanálové obchodní potíže přetrvávají

Vrácení zakoupeného zboží vyžaduje v klasickém případě jen paragon a…

10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem

10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem

Každý řečník se musí čas od času zabývat problémy s vyrušujícími diváky, ať…

Jak se stát lepším spíkrem

Ve světě obchodu se nevyhneme veřejným vystoupením. Umět se patřičně…

ISO nekouše a není jen pro továrny

ISO nekouše a není jen pro továrny

Proč bych se měl zabývat nějakými standardy ISO, když moje firma není…

Když se z uživatele stává zákazník

Když se z uživatele stává zákazník

V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel…

Heather běží o zákazníka

Heather běží o zákazníka

Mobilní služby by již měly výrazně pomáhat obchodníkům k tomu, co dělají…

Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci

Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci

Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat…

Nedělejte to jako GM

Nedělejte to jako GM

Společnost General Motors si zvolila na svých webových stránkách velmi…

Hodnota personalizace při řízení vztahů se zákazníky

Hodnota personalizace při řízení vztahů se zákazníky

Asi každý manažer tuší, že čím více bude se svými zákazníky, obchodními…

Software vše nepředpoví, rozhodně ne sám

Software vše nepředpoví, rozhodně ne sám

I když vám prodejci i akademická sféra budou tvrdit opak, žádný počítačový…

Komunikační bariéra

Komunikační bariéra

Marketingoví pracovníci nemluví stejným jazykem jako pracovníci oddělení…

Sedm rad pro otázky a odpovědi na prezentacích

Sedm rad pro otázky a odpovědi na prezentacích

Mnoha pracovníkům, kteří mají vést veřejnou prezentaci dělají starosti…

Výpis 17691781 z celkem 1895