Manažer - zprávy z managementu

9 strategií úspěšného obchodu v době krize

Bez ohledu na nejistou dobu se řadě obchodníků daří velmi dobře. Článek popisuje devět obchodních strategií, jak se udržet na…

Obchod není jednoduchý

Obchod není jednoduchý

Od ostatních se neučíme jen to, co bychom měli dělat, ale…

Dobří a ještě lepší obchodníci

Dobří a ještě lepší obchodníci

Existují určité rozdíly mezi dobrými obchodníky a mezi těmi, kteří dosáhnou…

Dobrý prodej chce dobré otázky

Dobrý prodej chce dobré otázky

Při obchodních jednáních se často stává, že se obchodníci tak soustředí na…

Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při…

Co čeká ředitele firem v další dekádě?

Co čeká ředitele firem v další dekádě?

Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací…

Obchodníci potřebují pozitivní přístup

Obchodníci potřebují pozitivní přístup

Odborníci se shodují na tom, že úspěch obchodníků při prodeji tvoří z …

Zapomeňte na minulý rok

Zapomeňte na minulý rok

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před…

Jak se lépe spojit se zákazníky

Jak se lépe spojit se zákazníky

Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat…

3 kroky proti vyhoření obchodníků

3 kroky proti vyhoření obchodníků

Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy…

5 kroků k efektivní obchodní nabídce

5 kroků k efektivní obchodní nabídce

Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní…

Kladete si správné otázky?

Kladete si správné otázky?

Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se…

Doba přeje cold callingu

Doba přeje cold callingu

Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může…

Výpis 10151027 z celkem 1895