Bez ohledu na nejistou dobu se řadě obchodníků daří velmi dobře. Článek popisuje devět obchodních strategií, jak se udržet na…
Existují určité rozdíly mezi dobrými obchodníky a mezi těmi, kteří dosáhnou…
Při obchodních jednáních se často stává, že se obchodníci tak soustředí na…
Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při…
Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací…
Odborníci se shodují na tom, že úspěch obchodníků při prodeji tvoří z …
Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před…
Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat…
Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy…
Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní…
Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se…
Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může…