Manažer - zprávy z managementu

Nepodceňujte předvádění produktů

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že obchodník produktu rozumí a je schopen ukázat, jak funguje. Měl by…

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek…

Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší…

Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…

Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…

Dobrý marketing chce dobrý příběh

Dobrý marketing chce dobrý příběh

Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi…

Jak na nerozhodné zákazníky

Jak na nerozhodné zákazníky

Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají…

Základem úspěšné prezentace je příprava

Základem úspěšné prezentace je příprava

Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek…

Proč obchody selhávají?

Proč obchody selhávají?

Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce…

Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců

Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců

Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na…

Recese v Evropě skončila

Recese v Evropě skončila

Podle aktuálních údajů Eurostatu se ekonomika Evropské unie i eurozóny…

Máte žíznivé zákazníky?

Máte žíznivé zákazníky?

Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to,…

Nebojte se požádat o reference

Nebojte se požádat o reference

Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat.…

Výpis 10281040 z celkem 1895