Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Virtuální komunikace: V čem je jiná než ta tradiční a na co si při ní dát pozor?

Zaměstnanci čím dál častěji vyžadují alespoň částečný home office a zaměstnavatelé jim mnohdy…

Jak rozpoznáte, že se váš podřízený řítí k vyhoření?

Syndrom vyhoření může nastat kdykoliv a u kohokoliv. Nejčastěji se objevuje u lidí, kteří poskytují…

Nejčastější důvody, proč vázne komunikace v rámci týmu

Efektivní komunikace je základ úspěchu jakéhokoliv týmu. Bez rychlé, jasné a bezproblémové…

Sedm rad, jak bojovat se stresem z manažerské pozice

Být ve vedoucí funkci sebou přináší řadu stresových situací, vyhrocených interakcí a blížících se…

Jak se stát skutečně efektivním manažerem: Pět nejdůležitějších rad, kterých byste se měli ve své manažerské kariéře držet

Být skutečně efektivním manažerem, který inspiruje ostatní a do kterého vedení společnosti vkládá…

Nejčastější chyby, které dělají manažeři při komunikaci s podřízenými

Dobrý manažer musí být víceméně mistrem komunikace. Musí nejen umět efektivně předávat podřízeným…

Pět signálů, že si berete svoji práci příliš osobně. A že byste s tím měli něco dělat.

Práce zabírá velkou část našich životů. Trávíme v ní často více jak třetinu z každého dne. S kolegy…

Několik rad, jak využít pátky ve svůj prospěch a v prospěch své kariéry

Pátky bývají často dnem, kdy se lidé chystají na dřívější odchod z kanceláře, dotahují projekty z…

Nejčastější chyby, které manažeři dělají při komunikaci s podřízenými

Manažer musí umět svůj tým motivovat, inspirovat a efektivně vést. K tomu všemu je především…

Výpis 361369 z celkem 6529