Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čas oživit vaši zaměstnavatelskou značku

Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat nové zaměstnance, ale i…

Vylepšete komunikaci s pasivními kandidáty

Jsem spokojený tam, kde momentálně pracuji. Nechci odcházet. Pracuji na zásadním projektu, který…

Náborové trendy pro rok 2016

Nejsilnějším trendem v náboru pro následující rok bude přesun k rozhodování o výběru zaměstnanců na…

Studie: Nabídka a poptávka po dovednostech v ČR

Dovednosti, které učí vzdělávací systém, nemusejí odpovídat dovednostem, které hledají a potřebují…

Studie: Zaměstnávání osob důchodového věku v ČR

Demografická situace v Česku se zhoršuje a stát na to zatím reaguje jen snahou o zvyšování věkové…

První kroky k analýze dat v náboru

V souvislosti se stále pokročilejšími nástroji pro analýzu dat se hovoří o revoluci v náboru. Do…

Doporučení ke smlouvám mezi zaměstnavateli a studenty

Na základě požadavků zástupců zaměstnavatelů, které reprezentoval Svaz průmyslu a dopravy ČR,…

Staruping aneb Vytvořte v nich potenciál

Slyším to kolem sebe neustále: Nemůžu najít žádné schopné lidi, vůbec! A když už je najdu, jsou ve…

Proč lidé mění práci? Globální trendy dle sociální sítě LinkedIn

Počet lidí, kteří jsou otevřeni možnosti změnit práci, v posledních letech roste. Získat kvalitní…

Výpis 541549 z celkem 1496