Kritika patří v životě mezi ty věci, které je lepší rozdávat, než přijímat. Buďte ale opatrní. Nikdo…
Řešení stížností zaměstnanců může v některých případech vyvolat více problémů než samotná situace,…
Bez komunikace nemůže fungovat žádná organizace. Týmy by pak nemohly spolupracovat, zákazníci by…
Teoreticky stanovená pravidla o vzájemném vztahu osob jsou dobře pochopitelná, ale v praxi občas…
Pomluvy neexistují jen v ideálním světě, zatímco v každodenním pracovním prostředí se jim vyhnout…
Humor na pracovišti může mít příznivý vliv. Ne každý humor je ale přijatelný. Jak tedy zavést vhodný…
Osoba s jinou sexuální orientací (LGBT) přemýšlí, jak najít vhodnou dobu a způsob, jak tuto…
Efektivní naslouchání je základní součástí vůdcovství. Ne všichni vůdcové však vědí, jak správně…
Základní pravidlo při pohovoru je zdvořilost. Co ale dělat, když se zaměstnanec, který pohovor vede…