Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Naslouchání přispívá k lepší interní komunikaci

Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým nasloucháme. Často se místo toho…

Manažer jako posel špatných zpráv

Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je přednášení špatných…

7 tipů pro lepší komunikaci

Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného kariérního rozvoje. Stejně…

Vzrůstá neobliba manažerského žargonu?

Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na pracovišti dělá problém. Z…

Neprobíhají vaše oběžníky bez povšimnutí?

Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních…

Jak na problémové zaměstnance

Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by ale vědět, že se tomu…

Komunikace ve virtuálních týmech

Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která je v době globalizace…

Změna vlastnictví a její dopad

V posledních několika letech přešla řada volně obchodovatelných firem do soukromých rukou. Důvod pro…

Když je šéf tyran

I tu nejlepší práci může zkazit nepříjemný šéf. Neshodám s nadřízenými se nedá vyhnout vždy, neměly…

Výpis 505513 z celkem 794