Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři "ne" při jednání s náborářem

Náborář je obvykle prvním kontaktem s potenciálním zaměstnavatelem a často rozhoduje o tom, zda se…

Jak se chová dobrý šéf

Správně vést tým lidí, být přirozenou autoritou. Jaké další vlastnosti by měl mít správný šéf?…

Po zločinu podezřelého zaměstnance sami nepátrejte

Máte podezření, že některý z vašich zaměstnanců páchá v práci trestné činy? Nesnažte se pátrat na…

Chcete chatovat? 10 tipů pro instant messaging v práci

Chatování (instant messaging - IM) bylo dříve tabu, dnes se však stává efektivním komunikačním…

První dny v novém zaměstnání

Nástup do nového zaměstnání s sebou často nese rozpačité začátky. Stávající pracovníci se na novou…

Co se zaměstnancem alkoholikem

Každý manažer může jednou řešit problém se zaměstnancem, který propadl…

Trampoty s nadřízenými jdou řešit

Ztěžuje vám váš nadřízený život? Nejste sami. Zde je několik nejproblematičtějších oblastí:- Nejste…

Tykat či vykat?

Pravidla oslovování jsou všeobecně známá. Přehnané formalizování mezilidských vztahů však může vést…

Řekněte e-mailu "ne"

Zaměstnanci ve světě dnes znovu objevují hodnotu komunikace tváří v tvář. Například americká…

Výpis 496504 z celkem 795