Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jsem nejmocnější a nejvlivnější!

V diskuzích o vyjednávání často přijde řeč na moc. Ale ptát se, kdo je mocnější, není užitečné.…

Jak přijímat kritiku

Umění vyrovnávat se s kritikou je důležitým faktorem kariérního růstu jednotlivce. Reagovat je třeba…

Skupina nebo pohroma?

Organizace stále častěji využívají skupinovou a týmovou práci. Stát se efektivním vyjednavačem ve…

Klíč k budování důvěry

Ztratit důvěru je velice jednoduché. Jediné zklamání může zničit léta důvěryhodnosti, která se pak…

Není konflikt jako konflikt

Konfliktům na pracovišti se nedá vyhnout a jen těžko jim můžeme předcházet. Pokud se však vyostří,…

Porada nemusí být nudná nutnost

Firemní porady a schůze by měly být pro nadřízené i zaměstnance směrodatné při určování a plnění…

Bu bu bu!

Častěji než bychom chtěli musíme jednat s lidmi, kteří jsou hrubí, agresivní nebo nepoctiví. Tito…

Umění omluvy

Dobrý vůdce ví, kdy se má omluvit. V Japonsku například firmy najímají na veřejné omlouvání…

Abyste se o svátcích nedivili

Svátky často ochromují provoz firem. Řada zaměstnanců totiž ztrácí při plánování svátečních událostí…

Výpis 604612 z celkem 794