Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pro lepší svět i práci

Jednadvacátému století je teprve pár let a už se jeví jako doba sobeckosti, podezřívání,…

Nějaké připomínky?

Pečlivě vytvořený program zaměstnaneckých připomínek může pozitivně ovlivnit chod firem díky…

Chcete si snad stěžovat?

Jestliže konflikt nemůže vyřešit nadřízený, pracovník může problém řešit prostřednictvím postupu…

Udržte si zaměstnance v zákaznickém středisku

Fluktuace pracovních sil v zákaznických střediscích je dlouhodobým problémem. Operátoři zákaznických…

Na jaká slova si dát pozor?

To, co říkáte, může ovlivnit podvědomé předpoklady vašich posluchačů. Studie psycholožky Ellen…

Buďte zticha, teď mluvím já!

V posledním hodnocení výkonnosti našel David sdělení od manažera, že někdy působí na skupinových…

Mluvíte se mnou?

Spolehlivou slepou konverzační otázkou, kterou všichni stále používáme, je: Jak se ti vede? Ve…

Muž a žena na pracovišti = komunikační katastrofa

Většina lidí už alespoň jednou zaslechla, že muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. Pro někoho je to jen…

Jak to mají zaměstnanci vědět?

Schopnost organizací dosahovat kvality vychází ze schopnosti managementu komunikovat se zaměstnanci…

Výpis 613621 z celkem 794