Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Není zákazník, není byznys

Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s&…

Jak překonat námitky zákazníků?

Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti výrobků či služeb, které…

Tajemství jednání s problematickými klienty

Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného obchodu. Ne s každým…

Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto…

Jak na problémové zákazníky

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z …

Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání…

10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít zcela. Článek upozorňuje na…

7 pravidel získávání a udržení zákazníků

Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek shrnuje sedm nejdůležitějších…

9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a vytvářet pozitivní zkušenosti.…

Výpis 253261 z celkem 396