Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se stává, že nespokojenost…
Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho udržení. Právě v současné…
Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla konkurence u každé zakázky. V…
Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky nebo osobně - máte jen…
I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek…
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli přílišnému nadšení. Kdy?-…
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze setkání svámi odnesou? Článek…
Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že…
Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim…