Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak snadno přijít o potenciální zákazníky

Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky nebo osobně - máte jen…

Jak (ne)uzavřít obchod

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek…

Přílišné nadšení škodí prodeji

Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli přílišnému nadšení. Kdy?-…

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze setkání svámi odnesou? Článek…

Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že…

Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim…

6 tipů pro získání důvěry zákazníků

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést ještě něco navíc. Pokud…

5 cest k přesvědčení zákazníků

Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a služby?- Potřebují váš…

Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají zákazníci rozčarovaní. Efektivní…

Výpis 271279 z celkem 396