Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla konkurence u každé zakázky. V…
Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky nebo osobně - máte jen…
I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek…
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli přílišnému nadšení. Kdy?-…
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze setkání svámi odnesou? Článek…
Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že…
Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim…
1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést ještě něco navíc. Pokud…
Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a služby?- Potřebují váš…